Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role pregraduálního vzdělání v sociální práci u absolventů psychoterapeutického výcviku
Teršová, Anna ; Šámalová, Kateřina (vedoucí práce) ; Novotná, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá možným ovlivněním absolventů psychoterapeutického výcviku jejich pregraduálním vzděláním v sociální práci. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení sociální práce, na oblast etiky a na osobu sociálního pracovníka. Rovněž se práce zaměřuje na vymezení psychoterapie, psychoterapeutického výcviku, stejně tak jako na její etickou oblast a osobnost terapeuta. Teoretická část dále nastiňuje možnost využití sociální práce v kooperaci s psychoterapií. Praktická část práce je realizována formou kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s terapeuty - absolventy sociální práce. Poukazuje na to, jaké jsou motivace sociálních pracovníků - terapeutů pro přihlášení se do psychoterapeutického výcviku, následně jaké výhody a nedostatky během psychoterapeutického výcviku tyto osoby pociťovaly, a jaké prvky sociální práce v terapii využívají. V praktické části je poukázáno na proměnu ze sociálního pracovníka na terapeuta a následný odchod z oblasti sociální práce. Cílem této práce je zmapovat osobní zkušenosti sociálních pracovníků (nyní již i terapeutů), kteří prošli psychoterapeutickým výcvikem. Klíčová slova: sociální práce, sociální pracovník, vzdělání, kompetence, Česká asociace pro psychoterapii, psychoterapeutický výcvik

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.